درباره وب

هر مطلبي نويسندش رو بشناسم مينويسم.هيچ مطلبي مخاطب مشخصي نداره هركي خوند به خودش بگيره D: مطلب جديد نميذارم همون قبليارو تغيير ميدم چون مطلب جديد ها حذف ميشه.نظر بذاريد.ميخونم و جواب ميدم(نظر محترمانه-_-) نويسنده وبلاگ كه من باشم مونث بوده و بسيار بد اخلاقم.(اينجوري بنويسم بهتره ) فعلني خوش بگذره :*

همه ی ادما ادا درمیارن

هیچکس اونقدری ک ما فکر میکنیم خوب نیست

درست به همون اندازه که سعی میکنن خودشونو بی گناه نشون بدن گناهکارن

با سکوتشون حتی میتونن نابود کننده باشن

آخرشم معتقدن من که کاری نکردم

همین کاری نکردنت خودش ظلمه

 

به سمت پل میروم در راه حتی اگر یک نفر به من لبخند زد اینکار را نمیکنم



نظرات شما عزیزان:

خراطین
ساعت18:52---27 شهريور 1397
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 شهريور 1397 ] [ 5:28 ] [ ... ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
. (1397/02/28 )
. (1397/02/28 )
. (1397/02/28 )
. (1397/02/28 )
لینک دوستان

امکانات وب